RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Κοπή πίτας

Την ερχόμενη Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012, θα γίνει η κοπή της πίτας της ΕΡΔΕ στα γραφεία μας στις 7 μμ. Ελπίζουμε να έρθουν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να ανταλλάξουμε ευχές για ένα ειρηνικό και ευτυχισμένο 2012, με πολλά DX.

Σχετικά άρθρα

Συμμετοχή της ΕΡΔΕ στο διαγωνισμό ARRL 10μ

Για 5η χρονιά συμμετείχαμε στο διαγωνισμό της ARRL για τα 10μ. Δυστυχώς και φέτος η διάδοση ήταν απογοητευτική. Κάναμε μόλις 140 επαφές, με μεγάλη δυσκολία. Φέτος οι συμμετέχοντες ήταν οι SV1CIB, SV1DPI, SV1HKH, SV1CQG και […]

Μάθετε Περισσότερα

προβλήματα στη 40άρα

Μετά από καιρό επισκεφθήκαμε το σταθμό. Η κεραία των 40μ έχει στραβωμένα τα άκρα του ρεφλέκτορα, προφανώς από τον αέρα. Επίσης τη βρίσκουμε να κοιτάζει προς το νότο και να έχουν ξεσφίξει τα μπράτσα του […]

Μάθετε Περισσότερα

Αποτελέσματα του CQ WPX 2016 CW

Εκδόθησαν τα επίσημα αποτελέσματα του CQ WPX 2016 CW.

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση