RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Καθαρίστηκε και βάφτηκε το σακ στον Κοκκινόλογγο

Τις τελευταίες μέρες μια μεγάλη ομάδα ασχολήθηκε με τον καθαρισμό και το βάψιμο του χώρου του σακ. Το κτίριο έχει δύο χώρους. Ο ένας, ο πιιο μικρός, θα χρησιμοποιηθεί για σακ και ο μεγαλύτερος θα ετοιμαστεί για εντευκτήριο-χώρο φιλοξενίας.
Ο μικρότερος χώρος ήταν απίστευτα βρώμικος και ατακτοποίητος, όπως μπορεί να δει κάποιος στις φωτογραφίες. Καθαρίστηκε την Τετάρτη στις 29/9 και στη συνέχεια βάφτηκε την Παρασκευή 1/10.

Στη συνέχεια και τις επόμενες μέρες θα φτιαχτεί ο πάγκος που θα φιλοξενήσει τα μηχανήματα και θα διαμορφωθεί ο χώρος καλύτερα…. ενώ παράλληλα θα γίνουν και εργασίες στον πύργο.

Σχετικά άρθρα

CQ WW SSB 2013 συμμετοχή

Ο νόμος του Μέρφυ…    Μετά το σκέλος του RTTY το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, ο καιρός πέρασε γρήγορα. Έτσι το σκέλος του SSB μας έπιασε λίγο απροετοίμαστους. Τουλάχιστον ψυχολογικά. Γιατί ο σταθμός ήταν έτοιμος. […]

Μάθετε Περισσότερα

Ειδικά διακριτικά για τα 25 χρόνια της ΕΡΔΕ

Όπως είναι γνωστό, φέτος συμπληρώνονται 25 χρόνια από την ίδρυση της ΕΡΔΕ. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων που προγραμματίζουμε για το σκοπό αυτό, σκοπεύουμε να ζητήσουμε την εκχώρηση ειδικών διακριτικών κλήσης για τα μέλη μας.Τα διακριτικά […]

Μάθετε Περισσότερα

1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση