RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Συνεχίζονται οι εργασίες….

εργασίες ανακατασκευής του πύργου
SW1HKZ, SWL Κωστας, SV2HQL, SW1KYX κατά τη μεταφορά του πύργου
Η βάση για την αντηρίδα έτοιμη

Η βάση της αντηρίδας πριν τη σκυροδέτηση

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται, σχεδόν καθημερινά, οι εργασίες για τη δημιουργία σταθμού contest στον Κοκκινόλογγο. Τις μέρες που πέρασαν από την τελευταία ενημέρωση, έπεσαν τα μπετά για τις θέσεις των αντηρίδων (δείτε φωτογραφίες πριν και μετά), αγοράστηκε ο ρότορας (yaesu 1000dxa) και το καλώδιό του και μεταφέρθηκε ο πύργος στο σχολείο (δες φωτογραφίες).
Στη συνέχεια άρχισαν οι εργασίες συντήρησης του πύργου, κατασκευάστηκε η βάση του ρότορα, αγοράστηκε και τοποθετήθηκε κατάλληλο κουζινέτο, αγοράστηκε το μαστ για τη στήριξη της κεραίας (οι παραπάνω εργασίες έγιναν κυρίως από τον ταμία μας SW1KYX), παραγγέλθηκαν κατάλληλα μπαλούν για τα δίπολα στην Αμερική, καθώς και επιλέχθηκε, παραγγέλθηκε και αγοράστηκε και η κάθοδος. Φυσικά για όλα αυτά δαπανήθηκαν αρκετά χρήματα και το ταμείο της Ένωσής μας χρειάζεται πλέον βοήθεια.
Μετά από όλα τα παραπάνω θα πάμε διακοπές και με την επιστροφή όλων, στις 22 Αυγούστου, ημέρα Κυριακή, και με τη βοήθεια του Θεού, σκοπεύουμε να στήσουμε τον 18μέτρο πύργο στη θέση του και να τοποθετήσουμε την X7. Όσοι θέλουν να νιώσουν την εμπειρία και τη χαρά που νιώθουμε όλοι εμείς πρώτα και κατόπιν να βοηθήσουν, δεν έχουν παρά να έρθουν στις 22 Αυγούστου και από τις 10:30 και μετά στο “Red forest”!!!….

Σχετικά άρθρα

SKIMMERS λήψη πολλαπλών RTTY & PSK σημάτων (3ο μέρος)

γράφει ο Διονύσης Δρακόπουλος, SV1CDN ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι στιγμής έχουμε ολοκληρώσει την υλοποίηση ενός συνόλου συστημάτων λογισμικού με τα οποία ανιχνεύουμε, αποθηκεύουμε, επεξεργαζόμαστε και απεικονίζουμε RTTY & PSK spots σε τοπικό επίπεδο. Το πλήθος των πληροφοριών […]

Μάθετε Περισσότερα

Κώδικας Δεοντολογίας DX

αντι-γράφει ο Κωνσταντίνος Σταμάτης, SV1DPI Θα ακούσω και θα ξανά ακούσω και στη συνέχεια θα ακούσω ξανά πριν καλέσω. Θα καλέσω τον σταθμό DX, μόνο αν μπορώ να τον ακούσω σωστά. Δεν θα εμπιστευθώ το […]

Μάθετε Περισσότερα

6ος ημιμαραθώνιος “Μιχ. Κούσης” 17-03-2013

Την ερχόμενη Κυριακή 17 Μαρτίου 2013, διοργανώνεται στο Αγρίνιο, ο 6ος ημιμαραθώνιος προς τιμήν του Αείμνηστου Αγρινιώτη μαραθωνοδρόμου Μιχάλη Κούση. Η Ε.Ρ.Δ.Ε., όπως κάθε χρόνο, θα βοηθήσει στη διεξαγωγή του αγώνα, διαθέτοντας όλες της τις δυνάμεις και καλύπτοντας […]

Μάθετε Περισσότερα

2 Σχόλια

  1. Μπράβο ρε παληκάρια !!
    Ήξερα εγώ τι έκανα όταν, με την παραίτησή μου, σας ἐδεινα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αναλάβετε πρωτοβουλίες και να δείξετε τις ικανότητές σας.
    Καλή δύναμη στη συνέχεια.
    Και πάλι μπράβο σε όλους (φωτογραφηθέντες και μη).
    De SV1SN

Αφήστε μια απάντηση