RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Τα μαθήματα άρχισαν…

Την Τετάρτη 16 Απριλίου έγινε τελικά το πρώτο μάθημα για νέους υποψήφιους ραδιοερασιτέχνες. Ήταν 8 υποψήφιοι, μεταξύ των οποίων και μια γυναίκα, που έδειξαν ενδιαφέρον και οι οποίοι ελπίζουμε να μας συντροφεύουν στις εν αέρα αναζητήσεις μας, πολύ σύντομα. Σημειώνω την παρουσία γυναίκας ξεχωριστά, διότι παρά το γεγονός ότι πολλές γυναίκες έχουν πάρει άδεια και διακριτικό στην περιοχή μας, καμμία δεν είναι ιδιαίτερα ενεργή.

Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τετάρτη από 8 έως 9μμ στα γραφεία της ΕΡΔΕ. Δε θα γίνει μάθημα τη Μεγάλη Τετάρτη, αλλά κανονικά την Τετάρτη 30 Απριλίου, αμέσως μετά το Πάσχα. Εάν υπάρχουν κι άλλοι μαθητές, μπορούν ακόμη να ενταχθούν στο τμήμα, αφού δεν έχουμε προχωρήσει πολύ.

Σχετικά άρθρα

Χρόνια Πολλά…

Η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών  Δυτικής Ελλάδας εύχεται σε όλους  Ευτυχισμένο το 2014 και  Χρόνια Πολλά  με πολλές, καλές και δημιουργικές επικοινωνίες, καλή διάδοση στα ραδιοκύματα, μεγαλύτερες και καλύτερες κεραίες, ραδιοερασιτεχνική πρόοδο, πολλούς νέους ραδιοερασιτέχνες και προπάντων υγεία…

Μάθετε Περισσότερα
SV1CIB - CQ WPX RTTY 2024 - SZ1A

Διαγωνισμός CQ WPX RTTY 2024

Το CQ WPX RTTY Contest είναι ένας από τους κορυφαίους διαγωνισμούς RTTY. Σκοπός είναι οι ραδιοερασιτέχνες σε όλο τον κόσμο να επιδείξουν την ικανότητά τους στην επικοινωνία με Ραδιοτηλέτυπο (RTTY). Διοργανώνεται από το περιοδικό CQ και […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση