RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Συμμετοχή στο CQ WPX SSB 2018

Πρώτη φορά στο σταθμό οι SV8RMA και SV6JHA. Χειριστές ήταν οι SV1EJD SV8RMA SV6JHA SV1CIB SV1HKH SV1ELF SV1RRX SV1DPI SV1BDO. Ομάδα υποστήριξης οι SV1CQK, SV1CQG. Μας επισκέφθηκαν οι SV1HLB, SV1CIC με Λυκούργο, SV1RRP, SV1CQR, SV1CIE, SV1UK, SV1ETM, SV1CQN, SV1SN και άλλοι. Αναλυτικά όσα συνέβησαν:
  • Είχε βλάβη ο κεντρικός σωλήνας του νερού. Δώσαμε βλάβη στη ΔΕΥΑΑ. Ήρθαν ένας Πολιτικός Μηχανικός, ο κ. Κατσαρός που ξεναγήθηκε και στο σταθμό κι ένας υδραυλικός, με τη βοήθεια του SV1DPF που διαμεσολάβησε σχετικά. Δε μπόρεσαν να αποκαταστήσουν τη βλάβη. Τελικά με τη βοήθεια του SV1HKH πήραμε νερό από ένα διπλανό σπίτι.
  • Ωραίο το φαγητό. Λίγο διαφορετικό από άλλες φορές. Μπακαλιάρος σκορδαλιά, ρύζι με συκωτάκια, σπληνάντερα και κοκορέτσια στα καλύτερα τους… Μεγάλη και ωραία η παρέα επίσης. Πολλές επισκέψεις, κόσμος πήγαινε κι ερχόταν, έγινε λίγο πανηγύρι όπως συνήθως… Το περιβάλλον του σταθμού γράφει ωραία στις φωτογραφίες…

  • Χάλασε ο ενισχυτής IcomPW1 (δεν έβγαζε ισχύ μετά από προσπάθεια να συντονίσει στα 40μ την 3η ώρα μετά την αρχή).
  • Χάλασε το Icom756proIIτο οποίο βγάζει 75W!
  • Κατά τ’ άλλα ο σταθμός δούλεψε ικανοποιητικά χωρίς παρεμβολές.
  • Η διάδοση ήταν κακή.
  • Διαπιστώθηκε απροθυμία και δυσκολία των χειριστών να αλλάξουν μπάντα.
  • Αλλάχθηκαν 2 κονέκτορες στο σύστημα των beverages: αυτός που συνδέει την Αφρικάνα στο διακόπτη και αυτός που συνδέει το kenwood στο διακόπτη. Την πρώτη μέρα (πριν την αλλαγή), δούλεψαν ικανοποιητικά, όχι όμως την επόμενη.
  •  Έγινε λίγη ακόμη δουλειά στο εργαστήριο αφού μπήκαν σε σειρά κάποια εργαλεία. Ο SV6JHA μας άφησε ως δώρο ένα δραπανοκατσάβιδο.
  •  Οι χώροι του σταθμού άρεσαν πολύ σε όλους.
  • Υπάρχει προβληματισμός για τη σωστή χρήση του inband σταθμού.
  • Το τελικό σκορ μας ήταν το 2ο καλύτερο που κάνουμε από το σταθμό.

·  Αναλυτικά στατιστικά της προσπάθειάς μας στην διεύθυνση: 

 http://www.qsl.net/sz1a/sh5/2018/2018_cq-wpx-ssb_sz1a/index.htm

αριστερά προς τα δεξιά: SV1ELF, SV6JHA, SV1HKH, SV1CIB, SV1CQK, SV1DPI, SV1CQG, SV8RMA, SV1BDO, SV1EJD

Σχετικά άρθρα

Συνεχίζονται οι εργασίες….

εργασίες ανακατασκευής του πύργου SW1HKZ, SWL Κωστας, SV2HQL, SW1KYX κατά τη μεταφορά του πύργου Η βάση για την αντηρίδα έτοιμη Η βάση της αντηρίδας πριν τη σκυροδέτηση Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται, σχεδόν καθημερινά, οι εργασίες […]

Μάθετε Περισσότερα

Η εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ γράφει για την ΕΡΔΕ

Η τοπική εφημερίδα “Συνείδηση” στο φύλλο της της 28ης Μαρτίου 2008, αναφέρθηκε στη συμμετοχή στην ΕΡΔΕ στον 1ο ημιμαραθώνιο “Μιχάλης Κούσης”, γράφοντας για τη συμβολή μας στην επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα.

Μάθετε Περισσότερα
SZ1A new 3rd tower

Aποκατάσταση & Αναβάθμιση του 3ου Πύργου στο SZ1A

Ίσως θυμάστε ότι ο 3ος πύργος μας (και μεγαλύτερος) που φιλοξενούσε την κεραία των 40μ, είχε πέσει θύμα του Ηφαιστίωνα. Λεπτομέρειες για την καταστροφή στην αρχή της χρονιάς εδώ Από την αρχή της χρονιάς που […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση