RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Κοπή βασιλόπιτας της ΕΡΔΕ

pita2014Η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Δυτικής Ελλάδας θα κόψει τη βασιλόπιτά της, αυτή την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου και ώρα 12 το μεσημέρι, στα γραφεία μας. Εάν υπάρχει διάθεση μετά θα πάμε για “κατεδάφιση” μετά των XYL (Ex Young Lady).
Ελπίζουμε να συμμετάσχουν όσοι περισσότεροι, για να ευχηθούμε ο ένας στον άλλον “Καλή Χρονιά” και από κοντά.

Σχετικά άρθρα

Ομιλία “DX και διάδοση στα 2 μέτρα” στις 18/11/2009

Με χαρά ανακοινώνουμε ότι την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009 και ώρα 18:30, ο αγαπητός σε όλους μας Γιάννης SV1BJY, γνωστός αφενός για την αγάπη του για τα 2 μέτρα και αφετέρου από τη στήλη του […]

Μάθετε Περισσότερα

Ο μεγάλος τυχερός της λαχειοφόρου μας

Έγινε η κλήρωση του λαϊκού λαχείου την Τρίτη 15 Μαρτίου και πρώτος τυχερός αριθμός ήταν ο 12-543. Σύμφωνα με την προκήρυξη της λαχειοφόρου μας, για το δικό μας πρώτον νικητή, μέτραγαν οι τρεις (3) τελευταίοι […]

Μάθετε Περισσότερα

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ατην Ε.Ρ.Δ.Ε.

Το νέο ΔΣ της ΕΡΔΕ έχει ως εξής: Πρόεδρος : Παναγιώτης Λαμπρακόπουλος SV1HKH Αντιπρόεδρος: Αστέρης Ευαγγέλου SV2HQL Γραμματέας : Γιώργος Επιτρόπου SW1HLA Ταμίας : Χρήστος Λαμπρακόπουλος SW1KYX Μέλος : Γιάννης Μπελεγρίνης SW1HKR

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση