RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΑ R2 SV1E


Για άλλη μια φορά δυστυχώς το R2 βρέθηκε εκτός λειτουργίας εξαιτίας των άγριων συνθηκών που επικρατούν στα Ακαρνανικά. Αυτή τη φορά έφυγε η σκεπή του κτιρίου του ΟΤΕ!!! και έκοψε την κάθοδο. Παράλληλα το κτίριο έβαλε νερά με αποτέλεσμα να υποστεί μερική βλάβη και ο αναμεταδότης. Μια “ηρωική” ομάδα αποτελούμενη από τους SV1JMO, SV1HKH, SV1CQG, SV2KBS, SV2HQL, SW1HKZ πήγε στα Ακαρνανικά εν μέσω χιονοθύελλας, αποκαθιστώντας μερικώς τα πράματα και επαναλειτούργησε τον αναμεταδότη. Όταν ο καιρός καλυτερέψει θα διακόψουμε τη λειτουργία για μερικές μέρες ώστε να αποκαταστήσουμε πλήρως τη βλάβη.
Με την ευκαιρία να πούμε ότι σχεδιάζονται βελτιώσεις και στο R6 του Παλιοπλατάνου και απλά η ομάδα της Ναυπάκτου περιμένει την ευκαιρία για να κάνει κι εκεί τις απαραίτητες αλλαγές.

Σχετικά άρθρα

Ο VK2IR στο SZ1A!

Μας επισκέπτεται στο σταθμό ο Tommy Horozakis VK2IR από την Αυστραλία, ο οποίος χειρίζει κιόλας από το σταθμό ως SV0XBF. Γαρδούμπες, κοκορέτσια και σουβλιμάδες συνόδεψαν την τελετή υποδοχής! Ήταν εκεί οι SV1HKH, SV1BDO, SV1DPI, SV1RLC, […]

Μάθετε Περισσότερα

Συμμετοχή στο CQWW RTTY από το SZ1A

Η ΕΡΔΕ θα συμμετάσχει στους προσεχείς διαγωνισμούς CQWW του φθινοπώρου του 2013. Η αρχή θα γίνει στις 28-29 Σεπτεμβρίου 2013 με το RTTY. Στη συνέχεια στις 26-27 Οκτωβρίου θα πάρουμε μέρος στο σκέλος φωνής και στις 23-24 Νοεμβρίου στο CW. Στους […]

Μάθετε Περισσότερα

χρόνια πολλά

Το ΔΣ της ΕΡΔΕ σας εύχεται χρόνια πολλά κι ευτυχισμένο το νέο έτος 2016

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση