RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Κοπή Βασιλόπιτας

Την Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 12, θα γιορτάσουμε την έλευση του 2011 στο σταθμό contest της ΕΡΔΕ στον Κοκκινόλογγο. Την κοπή της Βασιλόπιτας θα ακολουθήσει μπάρμπεκιου. Όσοι πιστοί προσέλθετε, “μετά γυναικών και τέκνοις”.

Σχετικά άρθρα

The team that participated in CQ WW SSB 2019 with operators SV1DKD, SV1PMQ, SV8PMM, SV1QXU, SV1CIB, SV1CQN, SV1HKH, SV2HQL, SV4QNP and SV1GE

Αποτελέσματα του CQ World Wide DX Contest SSB 2019

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα του CQ WW DX Contest SSB 2019. Είχαμε συμμετάσχει στην πιο απαιτητική κατηγορία, αυτή των πολλών χειριστών με ένα ράδιο και μεγάλη ισχύ (MS HP). Το CQ WW SSB είναι ο δημοφιλέστερος […]

Μάθετε Περισσότερα

Καλή Ανάσταση

Η ΕΡΔΕ εύχεται σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Μάθετε Περισσότερα

CQ WPX RTTY 2016 ρεπορτάζ

Το Σαββατοκύριακο 13-14 Φεβρουαρίου 2016, ο SZ1A πήρε μέρος στο CQ WPX RTTY Contest, στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Multi-Two (Πολλοί χειριστές, 2 Πομποδέκτες). Χειριστές του σταθμού ήταν οι SV1JMC, SV1JMO, SV1CIB, SV1DPI, SV1JG και SV1BDO. Μας τίμησαν με την παρέα τους […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση