RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Δημοσίευμα στο www.agrinionews.gr για το SZ1A!

Ανήμερα του CQ WPX SSB πήγαμε στο σταθμό. Δυστυχώς δε συμμετείχαμε ουσιαστικά φέτος στο διαγωνισμό. Παρόλα αυτά την Κυριακή το πρωί οι SV1DPI, SV1CIB, SV1CQK και SV1HLB ανηφόρισαν στο σταθμό, όπου ο SV1CIB έβγαλε το διακριτικό μας SZ1A στον αέρα για 2-3 ώρες κάνοντας περίπου 300 επαφές.
Την ίδια ώρα ο SV1CQK καθάρισε τη σκεπή από τις πευκοβελόνες και ο SV1DPI με τον SV1HLB έκαναν τα σχέδια για την τοποθέτηση των πραγμάτων στην αποθήκη και την κεραία των 80μ.

Παράλληλα την ώρα που είμαστε εκεί, μας επισκέφθηκαν δύο ποδηλάτες, ο Λίνος και ο Σπύρος που τυχαία έστριψαν και πέρασαν από κει. Τους ξεναγήσαμε στο σταθμό και τους δείξαμε όλα αυτά που έχουμε κάνει, εξηγώντας τους τι είναι ραδιοερασιτεχνισμός . Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και ο Λίνος έγραψε ένα άρθρο στο agrinionews.gr (το πρώτο σε επισκεψιμότητα ειδησεογραφικό siteστην περιοχή) όπου αρθρογραφεί. Ο τίτλος του άρθρου είναι «Η πύλη επικοινωνίας του Αγρινίου από Ανταρκτική ως Βόρειο Πόλο και σε όλο τον πλανήτη» και είναι πολύ τιμητικό για την ΕΡΔΕ. Το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ http://www.agrinionews.gr/pyli-epikinonias-tou-agriniou-apo-antarktiki-os-vorio-polo-ke-se-olo-ton-planiti/

Ο Λίνος δημοσίευσε την παραπάνω φωτογραφία του στο facebook μπροστά στον “ασυρματιστή” μας, σχολιάζοντας “Οι εκπλήξεις που μπορείς να βρεις στο πουθενά.Ακόμη και απίθανα μέρη παγκοσμιοποιούνται από το μεράκι ραδιοερασιτεχνών”

Σχετικά άρθρα

Επισκευή PW1

28/10/2016 Ο Μάριος SV1IYQ επισκεύασε τον ενισχυτή PW1. Είχε αρπάξει το τροφοδοτικό του από υπέρταση του δικτύου. Ο ενισχυτής λειτουργεί χωρίς πρόβλημα όλο το Σαββατοκύριακο

Μάθετε Περισσότερα

Συμμετοχή στο CQWW RTTY από το SZ1A

Η ΕΡΔΕ θα συμμετάσχει στους προσεχείς διαγωνισμούς CQWW του φθινοπώρου του 2013. Η αρχή θα γίνει στις 28-29 Σεπτεμβρίου 2013 με το RTTY. Στη συνέχεια στις 26-27 Οκτωβρίου θα πάρουμε μέρος στο σκέλος φωνής και στις 23-24 Νοεμβρίου στο CW. Στους […]

Μάθετε Περισσότερα

To R2-SV1E στα Ακαρνανικά επαναλειτουργεί

Κατόπιν συντονισμένης προσπάθειας των SV2HQL, SV1CQG, SW1HKH, SV1DPI και SWL Κώστα Λαμπρακόπουλου, και την αμέριστη συμπαράσταση του ΔΣ της ΕΡΔΕ, ο αναμεταδότης των Ακαρνανικών επαναλειτουργεί. Υπήρχε πρόβλημα με την κεραία και την κάθοδο, οι οποίες […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση