RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

9ος Ημιμαραθώνιος “Μιχ. Κούσης” ρεπορτάζ

Για 9η συνεχή φορά η ΕΡΔΕ ήταν παρούσα, βοηθώντας και συμμετέχοντας εθελοντικά, στη διοργάνωση του 9ου ημιμαραθωνίου “Μιχ. Κούσης”. Ο αγώνας αυτός γίνεται προς τιμήν του Αγρινιώτη Μαραθωνοδρόμου Μιχάλη Κούση και διοργανώνεται από το Δήμο Αγρινίου.

από αριστερά προς τα δεξιά: SV1CQG, SV1HLB, SV1DPI, SV1JHV, SV1HKH, SV1HKV Junior, Δήμαρχος Αγρινίου κ. Γ. Παπαναστασίου, SV1CQR, SV1HKV, SV1CQK, SV1HKD, SV1RLC, SWL Στάθης, SV1JMI

Το Κυριακάτικο πρωινό της 28ης Φεβρουαρίου, πολλοί φίλοι ραδιοερασιτέχνες, έφτασαν από νωρίς στην κεντρική πλατεία, όπου στήθηκε μια κεραία V-U, οργανώθηκε το πρόχειρο shack, και διανεμήθηκαν οι ρόλοι. Έτσι λοιπόν…
  • στην εκκίνηση ήταν ο Παναγιώτης SV1HKH που θα συνόδευε και τον πρώτο άντρα, και ο Βασίλης SV1HKV με το γιο του, που θα συνόδευε μετά την πρώτη γυναίκα του ημιμαραθωνίου.
  • στο 5οχλμ, ήταν ο Δημήτρης SV1RRO που μετά συνόδευσε και τον τελευταίο αθλητή.
  • φω στο 10ο χλμ ήταν οι Κώστας SV1HLB και ο SWL Στάθης.
  • στο 15ο χλμ ο Δημήτρης SV1SN
  • στο 18ο χλμ ο Θανάσης SV1CQK. Νωρίτερα ο Θανάσης κάλυψε την εκκίνηση του αγώνα των 10χλμ.  συνοδεύοντας τον 1ο αθλητή ως την είσοδό του στην πόλη και την εκκίνηση του αγώνα του Ενός χλμ.
  • την εκκίνηση του αγώνα των 5χλμ κάλυψε ο Γιάννης SV1HKR, ο οποίος στη συνέχεια κινούνταν στη διαδρομή του ημιμαραθωνίου για να αναφέρει τυχόν προβλήματα και δυσλειτουργίες.
  • Δίπλα στη γραμματεία στην κεντρική πλατεία, τον κεντρικό συντονισμό είχε ο Κωνσταντίνος SV1DPI, ενώ βοηθητικά λειτούργησαν οι Νότης SV1HKD, Γιάννης SV1JMI, Γιάννης SV1CQR, Κώστας SV1CQG, Θανάσης SV1RLC. Πέρασαν από κει και συμπαραστάθηκαν ηθικά και οι Γιώργος SV1JHV, Παναγιώτης SV1CQW, Γιώργος SV1HLA και Σπύρος SV1JMO.
  • Γιατρός αγώνα αλλά και κάλυψη της επικοινωνίας με το ιατρείο ήταν ο Γιώργος SY1AYN
  • Τέλος το απαραίτητο για την περίσταση link, έστησε ο Σπύρος SV1HKM.
φωτΚατά τον αγώνα όλα πήγαν πολύ καλά, η διοργάνωση ήταν άψογη, βοήθησε και ο Ανοιξιάτικος καιρός με το λαμπρό ήλιο  και η όλη εκδήλωση περαιώθηκε περί τις 2:30 το μεσημέρι. Η ΕΡΔΕ δέχτηκε τα συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες για την εθελοντική της προσφορά από το Δήμαρχο Αγρινίου κ. Γεώργιο Παπαναστασίου.
Όλες οι φωτογραφίες
Και του χρόνου….

Σχετικά άρθρα

Γενική Συνέλευση και εκλογές στις 9 Απριλίου

Καλούνται όλα τα μέλη τη Ένωσης σε Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 18 του  Καταστατικού, που θα πραγματοποιηθεί την 9η Απριλίου 2014 ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00΄στα Γραφεία της Ένωσης (Καμαρούλα Τριχ/δος), […]

Μάθετε Περισσότερα

κοπή πίτας ΕΡΔΕ Τετάρτη 24/2/2016

Την προσεχή Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016, και λίγο μετά τις 6μμ, η ΕΡΔΕ θα κόψει τη βασιλόπιτά της, στα γραφεία της στην Καμαρούλα Αγρινίου. Τη μικρή τελετή θα ευλογήσει ο Αιδεσιμότατος και συνάδελφος ραδιοερασιτέχνης Πάτερ […]

Μάθετε Περισσότερα

Καλό Πάσχα

Η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Δυτικής Ελλάδας εύχεται σε όλους Καλό Πάσχα… και Καλή Ανάσταση

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση