RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

ΑΝΑΡΤΗΣΗ R7000 ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ


Πέρασε περίπου ένας μήνας που έγινε η επιχείρηση… Εργαστήκαμε σκληρά δύο συνεχόμενες Τετάρτες λοιπόν, και καταφέραμε να τοποθετήσουμε και τη VHF-UHF κεραία ψηλότερα και σε καλύτερη θέση αλλά και να τοποθετήσουμε επιτέλους την κάθετη κεραία Cushcraft R7000 που είχαμε από παλιά. Η κεραία συντηρήθηκε κατάλληλα και η συμπεριφορά της είναι άψογη. Τα σήματα που είδαμε ήταν πολύ καλά και μας εντυπωσίασαν.
Πλέον τα μέλη του συλλόγου μας μπορούν να απολαμβάνουν και άλλη μια υπηρεσία κάθε Τετάρτη που είμαστε ανοικτά, αφού όποιος επιθυμεί μπορεί να καλέσει CQ ή να δουλέψει κάποιους σταθμούς που επιθυμεί. Το Kenwood 850sat είναι μόνιμα συνδεδεμένο στην κεραία κι έτοιμο για ότι χρειαστεί….
Όλοι βοήθησαν αλλά δε μπορούμε να μη μνημονεύσουμε ιδιαίτερα τη δουλειά των SW1KYX, SV1JMO, SW1HKX.

Σχετικά άρθρα

Εκτός λειτουργίας το R6 (SV1F) και το J41VAB. Μεταφορά του SZ1A-12

Συνεργείο αποτελούμενο από τους SV1HKH, SV1CQG και SV1EBV, μετέβη σήμερα στον Παλαιοπλάτανο για συντήρηση των εκεί εγκαταστάσεων της ΕΡΔΕ.  Πιο συγκεκριμένα: Η νέα κεραία του R6 1> Προέβη στην αντικατάσταση της κεραίας του αναμεταδότη φωνής […]

Μάθετε Περισσότερα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

                                                                            […]

Μάθετε Περισσότερα

Έτοιμη η βάση του πύργου

Οι εργασίες για την κατασκευή του HF contest station στον Κοκκινόλογγο, προχωρούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Έτσι την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010, μια ομάδα απο μέλη της Ένωσης, πήγε ετοίμασε το μπετό για τη βάση […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση