RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Κοπή Βασιλόπιτας

Την Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 12, θα γιορτάσουμε την έλευση του 2011 στο σταθμό contest της ΕΡΔΕ στον Κοκκινόλογγο. Την κοπή της Βασιλόπιτας θα ακολουθήσει μπάρμπεκιου. Όσοι πιστοί προσέλθετε, “μετά γυναικών και τέκνοις”.

Σχετικά άρθρα

Παναγρίνια 2015

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015, οι εκδηλώσεις για τα πρώτα Παναγρίνια. Μεταξύ άλλων εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκε δρόμος με ποδήλατα, τρέξιμο και περπάτημα. Η συμμετοχή πολιτών ήταν πολύ μεγάλη. Μεταξύ άλλων η ΕΡΔΕ ήταν […]

Μάθετε Περισσότερα

Συμμετοχή στο IARU Contest ως SX0HQ

Όπως συνηθίζουμε τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος συμμετείχαμε στο διαγωνισμό της IARU (Διεθνής Ένωση Ραδιοερασιτεχνών), που διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο 11-12 Ιουλίου 2015. Στο εν λόγω διαγωνισμό συνηθίζεται να συστήνονται Εθνικές Ομάδες από κάθε […]

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση