Την Κυριακή 22 Ιουνίου 2008, θα πάμε στο Θέρμο και πιο συγκεκριμένα στο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στην Μάνδρα (είναι 5-10 λεπτά μετά), όπου βρίκονται και τα κέρινα ομοιώματα. Θα στήσουμε κεραίες και θα εκπέμψουμε από εκεί. Έχουμε φροντίσει να υπάρχει και φαγητό για όποιον έρθει, αφού εχουμε ετοιμάσει μπάρμπεκιου. Ελπίζουμε να βρεθούμε όσοι το δυνατόν περισσότεροι, με τις οικογένειες και να περάσουμε καλά, συνδυάζοντας και το dx. Έχει ζητηθεί ειδικό διακριτικό κλήσης J41THE (Thermo), το οποίο φιλοδοξούμε να είναι ενεργό από τις 22 ως τις 30 Ιουνίου, διαφημίζοντας τις ομορφιές του Θέρμου σε όλο τον κόσμο. Θα ξεκινήσουμε πρωί στις 8 με 8.30 από το Αγρίνιο, θα φάμε εκεί το μεσημέρι και θα γυρίσουμε αργά το απόγευμα.
Radio Amateur Association of Western Greece - SZ1A
Η Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Δυτικής Ελλάδας - SZ1A ιδρύθηκε το 1985, με σκοπό την νόμιμη εκπροσώπηση των Ραδιοερασιτεχνών της Δυτικής Ελλάδας, την διάδοση και ανάπτυξη της Υπηρεσίας Ραδιοερασιτέχνη, την μύηση των μελών της στα ραδιοερασιτεχνικά θέματα, και την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνικής των ραδιοεπικοινωνιών. Σήμερα συντηρούμε και λειτουργούμε τον μεγαλύτερο σταθμό συλλόγου (Club Station) της χώρας, το SZ1A, με ομάδα διαγωνισμών (Contest Team) παγκοσμίου βεληνεκούς.Σχετικά άρθρα
Συμμετοχή στον Ποδηλατικό γύρο Αγρινίου 2010
Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010 ο ποδηλατικός γύρος Αγρινίου από τον αθλητικό σύλλογο “Αχελώος”. Η συμμετοχή υπήρξε μεγάλη και η ΕΡΔΕ βοήθησε και πάλι καλύπτοντας τηλεπικοινωνιακά τη διοργάνωση. Οι συμμετέχοντες […]
Παρουσίαση “τα βασικά για το νέο ραδιοερασιτέχνη”
Την περασμένη Τετάρτη 7 Μάη, καλωσορίσαμε τους νέους ραδιοερασιτέχνες της περιοχής μας, με μια εκδήλωση-παρουσίαση στα γραφεία του συλλόγου μας στην Καμαρούλα. Την παρουσίαση έκανε ο συνάδελφος και γραμματέας της ΕΡΔΕ, Κωνσταντίνος Σταμάτης, SV1DPI. Με […]
χιόνια στο… σταθμό!!!
09/01/2017 Ο SV1HKH πάει στο σταθμό και είναι χιονισμένος!!!
