RADIO AMATEUR ASSOCIATION OF WESTERN GREECE

Μενού

Εκδρομή στο Θέρμο J41THE

Την Κυριακή 22 Ιουνίου 2008, θα πάμε στο Θέρμο και πιο συγκεκριμένα στο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στην Μάνδρα (είναι 5-10 λεπτά μετά), όπου βρίκονται και τα κέρινα ομοιώματα. Θα στήσουμε κεραίες και θα εκπέμψουμε από εκεί. Έχουμε φροντίσει να υπάρχει και φαγητό για όποιον έρθει, αφού εχουμε ετοιμάσει μπάρμπεκιου. Ελπίζουμε να βρεθούμε όσοι το δυνατόν περισσότεροι, με τις οικογένειες και να περάσουμε καλά, συνδυάζοντας και το dx. Έχει ζητηθεί ειδικό διακριτικό κλήσης J41THE (Thermo), το οποίο φιλοδοξούμε να είναι ενεργό από τις 22 ως τις 30 Ιουνίου, διαφημίζοντας τις ομορφιές του Θέρμου σε όλο τον κόσμο. Θα ξεκινήσουμε πρωί στις 8 με 8.30 από το Αγρίνιο, θα φάμε εκεί το μεσημέρι και θα γυρίσουμε αργά το απόγευμα.

Σχετικά άρθρα

Συμμετοχή στον Ποδηλατικό γύρο Αγρινίου 2010

  Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010 ο ποδηλατικός γύρος Αγρινίου από τον αθλητικό σύλλογο “Αχελώος”. Η συμμετοχή υπήρξε μεγάλη και η ΕΡΔΕ βοήθησε και πάλι καλύπτοντας τηλεπικοινωνιακά τη διοργάνωση. Οι συμμετέχοντες […]

Μάθετε Περισσότερα

Παρουσίαση “τα βασικά για το νέο ραδιοερασιτέχνη”

Την περασμένη Τετάρτη 7 Μάη, καλωσορίσαμε τους νέους ραδιοερασιτέχνες της περιοχής μας, με μια εκδήλωση-παρουσίαση στα γραφεία του συλλόγου μας στην Καμαρούλα. Την παρουσίαση έκανε ο συνάδελφος και γραμματέας της ΕΡΔΕ, Κωνσταντίνος Σταμάτης, SV1DPI. Με […]

Μάθετε Περισσότερα

χιόνια στο… σταθμό!!!

09/01/2017 Ο SV1HKH πάει στο σταθμό και είναι χιονισμένος!!!

Μάθετε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση